Executive Assistants

Tack och trevlig sommar!

2014-07-03 Marlene Berglund

Man skulle kunna tro att sommarlugnet lagt sig här på Företagsuniversitetet. Och visst är det tomt och tyst i våra kurslokaler (en och annan individuell språkkurs på gång). men vi är några tappra själar på kontoret som jobbar intensivt för att bli klara med nya kurser, konferenser, kalendarier, målgruppsfoldrar och annat som måste vara klart tills vi drar igång verksamheten igen i augusti.

Vi vill passa på att tacka våra bloggare för några trevliga och intressanta veckor här på How does the Executive Assistant do it? Vi återkommer vecka 35 då Kristina Fagerholm på Akzo Nobel i Göteborg tar över bloggen i en vecka. Tills dess tar vi bloggledigt.

Jag kan till vår glädje berätta att utbildningen Executive Assistant - masterclass är fullbokad och att vi sätter in en extra utbildning med start i november! Jättekul! Om du är intresserad eller känner någon som skulle vilja gå utbildningen ta gärna kontakt med oss så berättar vi mer. Vi har också bjudit in de tre första grupperna (2011 och 2012) till uppföljningsdagar i oktober.

Vi på Företagsuniversitetet önskar dig en riktigt trevlig och skön sommar! Och välkommen tillbaka måndag den 25 augusti!