10.00Dagens värd Kattis Ahlström hälsar välkommen
10.10Arbetsglädje för hållbara hjältar i frontlinjen
Att räcka till för alla, vara spindeln i nätet och samtidigt vara i frontlinjen kan vara påfrestande. Christina Stielli, en av Sveriges mest uppskattade och efterfrågade föreläsare, bjuder på en föreläsning om var vi finner stolthet, energi, motivation och arbetsglädje en alldeles vanlig grå arbetsvardag.
11.15Förmiddagskaffe
11.45Kundservice, företagets viktigaste människor
David Scharfstein berättar om de trender Brilliant ser i data från de kundserviceundersökningar de gör runt om i landet, både inom privat näringsliv och offentlig sektor. Vilken nytta kan du som jobbar med service och bemötande ha av den information och lärdomar som de fått?
12.15Lunch
13.15Från bra service till "wow-service" - så skapar du kundmöten som gör skillnad!
Hur går man från att bara "göra sitt jobb" till att leverera "wow-service" som skapar lojalitet och känns på riktigt? Och hur gör man det med de resurser man har utan att köpa in nya system eller ändra hela rutiner? I den här föreläsningen ger Emelie Loman dig konkreta verktyg inom bemötande, ledarskap och servicekultur. Du får både insikter och inspiration till hur du, med det du har där du är, kan skapa möten som överraskar, engagerar och bygger starka relationer. Både med kunder och kollegor.
14.15Kundservicepanelen löser dilemman
Tre av vinnarna i Brilliants kundservicetävling ställs inför ett antal situationer/dilemman som de får lösa på plats tillsammans med publiken.
14.45Eftermiddagskaffe
15.15Hemlig gäst (avslöjas inom kort)
16.30Kattis Ahlström avslutar konferensen och bjuder in till "after conference"
Ta chansen att umgås och nätverka med kollegor från hela landet! Vi bjuder på dryck och snacks.