Kontakta oss direkt på telefon 08-600 62 00

Stora kundservicedagen

- Customer Success i praktiken

  • Ny kunskap, inspiration och spännande möten
  • Det senaste om service och bemötande
  • Aktuella och spännande föreläsare och best practice
  • Utveckla dig i din yrkesroll

 

Man talar om kunden i fokus och kundservice som konkurrensfördel. Men för att kunden ska kunna vara i fokus måste du som arbetar med kunder och bemötande också vara i fokus. De mänskliga egenskaperna och färdigheterna har alltid varit och kommer alltid att vara viktiga när det gäller att bygga relationer och skapa bra möten. Vi vill med Stora kundservicedagen ge dig nya aktuella kunskaper och inte minst inspiration för att du ska kunna fortsätta att leverera service på toppnivå.

Vi kommer även i år att samla ett gäng högaktuella och inspirerande föreläsare som delar med sig av sina kunskaper och sin erfarenhet.

Välkommen till en heldag för alla som jobbar med service och bemötande! En dag som bjuder på nya kunskaper, spännande föreläsningar och möten som stärker dig i servicerollen!

"Powered by Brilliant" - Stora kundservicedagen genomförs i år i samarbete med Brilliant Future, specialister på kundservice.

 

Program

10.00Dagens värd Kattis Ahlström hälsar välkommen

10.10Arbetsglädje för hållbara hjältar i frontlinjen

Att räcka till för alla, vara spindeln i nätet och samtidigt vara i frontlinjen kan vara påfrestande. Christina Stielli, en av Sveriges mest uppskattade och efterfrågade föreläsare, bjuder på en föreläsning om var vi finner stolthet, energi, motivation och arbetsglädje en alldeles vanlig grå arbetsvardag.

11.15Förmiddagskaffe

11.45Kundservice, företagets viktigaste människor

David Scharfstein berättar om de trender Brilliant ser i data från de kundserviceundersökningar de gör runt om i landet, både inom privat näringsliv och offentlig sektor. Vilken nytta kan du som jobbar med service och bemötande ha av den information och lärdomar som de fått?

12.15Lunch

13.15Från bra service till "wow-service" - så skapar du kundmöten som gör skillnad!

Hur går man från att bara "göra sitt jobb" till att leverera "wow-service" som skapar lojalitet och känns på riktigt? Och hur gör man det med de resurser man har utan att köpa in nya system eller ändra hela rutiner? I den här föreläsningen ger Emelie Loman dig konkreta verktyg inom bemötande, ledarskap och servicekultur. Du får både insikter och inspiration till hur du, med det du har där du är, kan skapa möten som överraskar, engagerar och bygger starka relationer. Både med kunder och kollegor.

14.15Kundservicepanelen löser dilemman

Tre av vinnarna i Brilliants kundservicetävling ställs inför ett antal situationer/dilemman som de får lösa på plats tillsammans med publiken.

14.45Eftermiddagskaffe

15.15Hemlig gäst (avslöjas inom kort)

16.30Kattis Ahlström avslutar konferensen och bjuder in till "after conference"

Ta chansen att umgås och nätverka med kollegor från hela landet! Vi bjuder på dryck och snacks.

Fakta

Deltagare

Konferensen vänder sig till dig som arbetar med service och bemötande, du kan t.ex. vara receptionist, kundservicemedarbetare, kundservicechef, vaktmästare eller ha annan befattning där du möter människor och ger service.

Plats

20 november i Posthuset på Vasagatan 28 i centrala Stockholm.

Konferensavgift

5 900 kronor exkl. moms. I priset ingår lunch, för- och eftermiddagskaffe och "after conference-mingel".

Bokning

Ring 08-600 62 00 för bokning. Du kan också e-posta till konferens@foretagsuniversitetet.se

Vid avbokning: om du får förhinder, överlåt gärna platsen till en kollega. Det kostar ingenting att avboka sig fram till tre veckor före konferensen. Vid senare avbokning debiteras 25 % av avgiften till en vecka före konferensen. Därefter debiteras hela konferensavgiften.