Executive Assistants

När det är dags för fest ska det förberedas även om man själv inte ska vara med

2015-01-21 Savan Hosseini

Nästa fredag har vi vår årliga fest (Capgemini Awards) och självklart ska det vara en förfest på kontoret! Då jag kommer befinna mig i London hela nästa vecka har jag idag sett till att handla öl, vin, champagne,snacks och annat gott till mina kollegor så de får en riktigt trevlig kväll och inte saknar mig allt för mycket ;-)

I år har vi temat Super Heros och det är så roligt att prata med kollegor i korridoren om vad alla ska vara klädda som och hur trevlig det ska bli. Har även blivit lovad en hel del bilder och videoklipp under kvällens gång så jag inte missar några roliga händelser. Jag ska nämligen på Företagsuniversitetets Executive Assistant kurs (detta block i London) och kommer inte kunna vara med på Capgemini Awards. Jag ska alltså spendera några dagar med min kära kurskollegor och lära mig lite mer samt ha super trevligt så det är egentligen inte alls synd om mig!

Hur gör ni hos er? Är ni med och anordnar fester för hela kontoret är har ni bara ansvar över det som gäller er ledningsgrupp?