Executive Assistants

It-säkerhet för Executive Assistants. Med Anne-Marie Eklund Löwinder, Internetstiftelsen

2020-07-01 Daniel Kjellsson

I Executive Assistant-podden möter vi världens bästa kollegor i samtal om världens bästa jobb (läs lanseringsintervjun här).

Den här veckan pratar vi it-säkerhet för Executive Assistants tillsammans med Internetstiftelsens Anne-Marie Eklund Löwinder. Det blir kapade identiteter, taktik för hur du kan hantera it-säkerhetsrisken med att jobba hemifrån och strategier för att säkra samarbetet mellan ledning och assistenter.

LI EXAS 1200x627_Anne-Marie

Executive Assistant-podden möter vi världens bästa kollegor i samtal om världens bästa jobb. Du hittar oss överallt där poddar finns, bland annat på Acast, Spotify och Apple Podcasts. Följ också Företagsuniversitetet på Facebook och LinkedIn för alla de senaste nyheterna om podden.

Podden produceras av Företagsuniversitetet tillsammans med nätverket IMA - International Management Assistants, rekryteringsföretaget InHouse, röst- och ljudproducenterna Online Voices samt Nordic Choice Hotels.