Säkerhetsgalan skjuts upp till 16 februari

2020-09-03 Lotta Eriksson

Eftersom det fortfarande finns smittorisker och eftersom eventuella lättnader när det gäller mötesrestriktioner inte är fastställda ännu har Företagsuniversitetet och Aktuell Säkerhet, i samarbete med våra partners Securitas, Bravida Fire & Security, Secana och Seriline, fattat beslutet att skjuta upp Säkerhetsgalan till tisdagen den 16 februari 2021.

Alla som var anmälda till Säkerhetsgalan den 1 oktober bokas in på det nya datumet automatiskt. Programmet kommer förstås att revideras något men vi utlovar en spännande eftermiddag och festlig kväll!

ÅRETS SÄKERHETSPROFIL OCH FRAMTIDENS SÄKERHETSTALANG

De glada nyheterna är att vi kommer att livestreama prisutdelningen av Årets Säkerhetsprofil och Framtidens Säkerhetstalang, den 1 oktober klockan 15.00-cirka 15.45.

Alla som är bokade på Säkerhetsgalan är automatiskt inbjudna till livesändningen men den är även öppen för andra intresserade och helt kostnadsfri.

Anmäl dig här på hemsidan från och med måndagen den 7 september, så kommer du att få en länk till sändningen innan det är dags. Vi ska under cirka 45 minuter den 1 oktober presentera de tre nominerade; Victor Adolphson, Jonas Trolle och Susan Bergman närmare och avslöja vem av dem som kniper titeln Årets Säkerhetsprofil 2020. Vi kommer även offentliggöra vem som blir Framtidens Säkerhetstalang 2020. Det blir också en del andra korta inslag.

Så – boka in den 1 oktober kl 15.00-15.45 och den 16 februari 2021 kl 13.00 för de två evenemangen.

Välkomna!