Anders och Peter prisade

2019-02-11 Lotta Eriksson

För en tid sedan delades den prestigefyllda utmärkelsen ”Kreditpriset 2018” ut, vid Kreditföreningens årsmöte. Priset gick mycket välförtjänt till Anders Björkenheim och Peter Forsman.

Pristagarna fick ta emot priset med motiveringen: ”För att de med stor kompetens arbetat med att synliggöra och motarbeta en av de största utmaningarna kreditgivarna har i dag – bedrägerier".

Både Anders och Peter har flitigt medverkat i media det senaste året för att medvetandegöra den samhällsfara de ökande bedrägerierna utgör. De har också, till våra deltagares stora uppskattning, medverkat som kursledare och konferenstalare hos oss på Företagsuniversitetet.

Till vardags arbetar Anders i det egna konsultbolaget Accessus, och Peter är abuseansvarig på IIS.

Stort, stort grattis till er båda!