Executive Assistants

Självledarskap för Executive Assistants. Med David Åberg, Moderna Kompetenser

2020-11-11 Daniel Kjellsson

I Executive Assistant-podden möter vi världens bästa kollegor i samtal om världens bästa jobb. Denna vecka möter vi David Åberg från Moderna Kompetenser.

Vi tar ett grepp om självledarskapet på distans, att bygga relationen med sin chef via nya kommunikationskanaler och hur du utvecklar din kompetens till att följa med – och stärkas – i en ny jobbverklighet.

EXAS 1200x627-David

Du hittar oss överallt där poddar finns, bland annat på AcastSpotify och Apple Podcasts. Följ också Företagsuniversitetet på Facebook och LinkedIn för alla de senaste nyheterna om podden.

Podden produceras av Företagsuniversitetet tillsammans med nätverket IMA - International Management Assistants, rekryteringsföretaget InHouse, röst- och ljudproducenterna Online Voices samt Nordic Choice Hotels.