Executive Assistants

Executive Assistant-podden med Maria Cirillo, Skogsindustrierna

2020-11-11 Daniel Kjellsson

I Executive Assistant-podden möter vi världens bästa kollegor i samtal om världens bästa jobb. Idag: Maria Cirillo, Executive Assistant på Skogsindustrierna.

Det blir ett samtal om att ligga steget före, värdet av ett nätverk och om den outtalade risk som alltid finns närvarande hos en Executive Assistant – risken att jobbet försvinner när chefen försvinner.

EXAS 1200x627-Maria

Du hittar oss överallt där poddar finns, bland annat på AcastSpotify och Apple Podcasts. Följ också Företagsuniversitetet på Facebook och LinkedIn för alla de senaste nyheterna om podden.

Podden produceras av Företagsuniversitetet tillsammans med nätverket IMA - International Management Assistants, rekryteringsföretaget InHouse, röst- och ljudproducenterna Online Voices samt Nordic Choice Hotels.