Executive Assistants

Executive Assistant-podden med Louise Lind

2021-10-07 Daniel Kjellsson

I Executive Assistant-podden möter vi världens bästa kollegor i samtal om världens bästa jobb. Idag: Louise Lind, ledarutvecklare och huvudkursledare för Företagsuniversitetets utbildning Executive Assistant – Masterclass

Utbildningen Executive Assistant – Masterclass är en av branschens mest omtalade och populära och tidigare deltagare har beskrivit den som “transformerande”.

Under poddsamtalet med Louise tittar vi närmare på kursens framgångsrecept, hur hon hjälper Executive Assistants runt om i Sverige att bygga pondus och mandat – samt hur man bygger ut sitt egna informella ledarskap.

EXAS 1200x627-Louise

Podden produceras av Företagsuniversitetet tillsammans med nätverket IMA - International Management Assistants, rekryteringsföretaget InHouse, röst- och ljudproducenterna Online Voices samt Nordic Choice Hotels.