Programmet är under utveckling och kommer att presenteras här i sin helhet i maj 2023.

Stora Servicedagen 2023 äger rum 21 november på Berns i centrala Stockholm
Ur innehållet:
- Kundservicemedarbetaren i fokus -Workz kompetensprofil
- Säkerhet i servicearbetet - Susan Bergman
- Framtidens kundservice - Brilliant Future presenterar sin senaste undersökning
- Hållbar service - Håkan Holstein och Mari Sandrup från Strawberry (f.d Choice Hotels)
- Service som sticker ut – Sveriges nöjdaste kunder – case
- Stina Wollter - Kropp, konst och motstånd - en färgstark och berörande föreläsning
- Moderator är Ola Wenström
Man talar om kunden i fokus och kundservice som konkurrensfördel. Men för att kunden ska kunna vara i fokus måste du som arbetar med kunder och bemötande också vara i fokus. De mänskliga egenskaperna och färdigheterna har alltid varit och kommer alltid att vara viktiga när det gäller att bygga relationer och skapa bra möten. Vi vill med Stora Servicedagen ge dig nya aktuella kunskaper och inte minst inspiration för att du ska kunna fortsätta att leverera service på toppnivå.
Välkommen till en heldag med nya kunskaper, spännande föreläsningar och möten som stärker dig i servicerollen!
Program
Fakta
Plats
21 november på Berns i Berzelii park i centrala Stockholm.
Konferensavgift
5 500 kronor exkl. moms. I priset ingår lunch, för- och eftermiddagskaffe och "after conference-mingel".
Bokning
Ring 08-600 62 00 för bokning. Du kan också e-posta till konferens@foretagsuniversitetet.se
Vid avbokning: om du får förhinder, överlåt gärna platsen till en kollega. Det kostar ingenting att avboka sig fram till tre veckor före konferensen. Vid senare avbokning debiteras 25 % av avgiften till en vecka före konferensen. Därefter debiteras hela konferensavgiften.