Vidgade Vyer

Vilken kväll på Nalen!

2019-02-18 Lotta Eriksson

Wow, vilken festkväll vi fick på anrika Nalen, som många besökte för första gången! Efter minglet bjöds det in till stora salen där de 150 deltagarna snabbt fick stifta bekantskap med Isaac och The Soul Company.

Isaac och Titti Schultz var kvällens värdpar och ledsagade proffsigt genom intervjuer, presentationer och underhållning.

Nordic Choices specialutmärkelse Upcoming Exective Assistant of the Year gick till Emma Unogård från Volvo, som hade en stor hejaklack på plats.

Håkan Holstein från Nordic Choice delade också ut tio hotellövernattningar medelst lottning. Vinnarna blev:
Karin Hélène
Petra Ekengren
Lill Svedberg
Helén Mattsson
Anna Zetterqvist
Irene Lundvik
Anne Ulvönäs
Maria Grunditz Brissman
Susanne Rinaldo
Cinna Strömsten

En lång väntan för de nominerade var sedan slut - den slutliga vinnaren, Executive Assistant of the Year, skulle koras och det blev Laila Anani från Universal Music.

– För mig var jag en vinnare att vara en av de tre nominerade men jag är förstås jätteglad och stolt. Jag tror att mina kollegor gillar och uppskattar det jag gör och då vill jag ge dem ännu mer, kommenterar hon.

på Nalen kröntes, som sig bör, med musik och dans. The Soul Company och Executive assistants är en bra och energifylld kombo! OCH - icke att förglömma; Titti Schultz bejublade framförande av Britney Spears "Baby hit me one more time"!!!

Bilder och filmer finns på Företagsuniversitetets Instagramsida, både i flödet som som en höjdpunkt.

Tack för i kväll - vi ses i morgon!