Kontakta oss direkt på telefon 08-600 62 00

Stora Servicedagen

Stora Servicedagen

"Vår allra största tillgång är vår personal"

Stora Servicedagen 2019-11-12

Wilhelm Hård af Segerstad är operativ direktör för kommersiell ombordverksamhet på Viking Line och ansvarig för servicen ombord på rederiets sju fartyg. Viking Line fick i år utmärkelsen Sveriges Bästa Service i sin klass. Hur ser Viking Line på service och bemötande?

Läs mer

"Det bjuder jag på..."

Stora Servicedagen 2019-09-23

Trine Grönlund kallar sig själv en "passionerad världsmedborgare och slow-aktivist" som jobbat i bland annat New York inom IT- och reklambranschen. Idag driver hon det egna företaget Innergi-Labbet som arbetar med mental hållbarhet i högpresterande verksamheter. På Stora Servicedagen talar Trine om "Går det att sänka tempot utan att sakta farten". Vi har frågat Trine hur hon ser på service.

Läs mer

Vill du vara intressant - var intresserad

Stora Servicedagen 2019-09-16

Den fantastiska inspiratören och "beslutsdoktorn" Ari Riabacke kommer till Stora Servicedagen den 20 november. Där kommer han att tala om hur vi kan leda oss själva och andra i en snabbt föränderlig värld, om vikten att vara sig själv och att våga för att nå uppsatta mål. Här har vi frågat Ari om hans tankar kring service.

Läs mer

Se till att alltid ha en levande diskussion

Stora Servicedagen 2019-09-02

Först ut på scenen på Stora Servicedagen är Eva Gyllensvaan, psykolog med lång erfarenhet att arbeta med kundrelationer och en lysande föreläsare. Vi har frågat Eva hur hon tänker kring service och bemötande.

Läs mer

Kundmöten och kallprat heta ämnen på Stora Servicedagen

Stora Servicedagen 2018-11-13

Det släpptes in ljus och värme i tillvaron en grådaskig novemberförmiddag då Stora Servicedagen lockade deltagare från hela landet till Clarion Hotel Sign i Stockholm. Moderator Titti Schultz inledde konferensen och välkomnade sedan ett pärlband av proffsiga och inspirerande föreläsare tillika experter på service, bemötande och effektivitet.

Läs mer

"Ögonkontakt är viktigt"

Stora Servicedagen 2018-10-29

Vad är bra service och bemötande för Titti Schultz, journalist och känd radioröst som är moderator på Stora Servicedagen den 13 november?

Läs mer

"Jag får oftast excellent service"

Stora Servicedagen 2018-10-01

Lisa Ekström har mer än 20 års erfarenhet av ledarskap inom service och försäljning. Hon har fått utmärkelser som "Årets framgångsstipendium", "En av årets hetaste talare" och "Stora Målpriset". På Stora Servicedagen talar hon om glädjen i att ge och få service.

Läs mer