En optimal miljö för utveckling, inlärning och nätverkande

Välkommen att mötas och konferera i Företagsuniversitetets ljusa, funktionella och fräscha lokaler på Arenavägen 61, i Globen City!

Vi hyr ut lokaler för grupper i storleken 2 - 40 personer.

Hos oss får ni en service på toppnivå.  Vi erbjuder kaffe, te och en god smörgås på förmiddagen och kaffe, te, konditorbakade sötsaker och ett fräscht fruktfat på eftermiddagen. En god affärslunch med efterrätt kan bokas på Quality Hotel Globe, bara en kort uppfriskande promenad från konferenslokalerna.

Quality Hotel Globe erbjuder också rabatterade priser på sina rum till våra gäster.

Alla våra mötes- och konferenslokaler är utrustade med PC-kanon, whiteboard och blädderblock. Vi dukar lokalen enligt era önskemål och ställer in vatten och godis i rummet. I anslutning till mötesrummen finns trevliga pausutrymmen som även kan användas för grupparbeten. Alla lokaler har wifi.

Välkommen till oss på Företagsuniversitetet!

Lokalhyra

Mindre rum (grupprum)  från 1 500 kr
Mellanstort rum            från 2 500 kr
Stort rum                    från 4 000 kr

För- och eftermiddagskaffe samt lunch på Quality Hotel Hotel Globe 270 kr per person och dag

Moms tillkommer.

Information och bokning

För ytterligare information och bokning välkommen att kontakta Anne Lindberg på anne.lindberg@foretagsuniversitetet.se.