Executive Assistants

När veckan bara rusar förbi och planer ändras...

2016-03-13 Savan Hosseini

Denna vecka har varit hektiskt men också varit en utav de allra bästa veckorna i mitt liv. Jag blev faster till en riktigt söt pojke söndagen och det har absolut tagit all min fritid och mycket mer därtill (första syskonbarnet).

När jag tackade ja till att skriva bloggen den här veckan så trodde jag att det här var den bästa veckan nu under våren då jag skulle ha tid att skriva. Men jag glömde bort att kalkylera för det faktum att barn aldrig födds i tid eller när man tror. Jag har alltså spenderat min vecka med att åka till jobbet, åka till Uppsala (där min bror och hans familj bor), hålla min brorson tills jag nästan somna, åkt hem till Stockholm, sovit och samma rutin dagen efter (förutom en dag då jag jobbade från Uppsala). Jag är utmattad men känner mig absolut som den lyckligaste människan på planeten.

Därför kommer mitt sista inlägg på en söndagskväll utan något viktigt eller givande innehåll (utmattad och hjärnan fungerar inte!).

Tack för den här gången och hoppas alla haft en supertrevlig helg!