En intensiv vår och försommar går mot sitt slut och en härlig semester stundar – men inte riktigt än! Först ska skrivbordet städas och varför inte också se till att skaffa sig några nya kunskaper under lättsammare former? Den 27-29 juni erbjuder Företagsuniversitetet ett smörgåsbord av korta intensivkurser, där det finns något som lockar och passar alla!

Popup Business School består av ett 20-tal halvdags- eller heldagskurser, där du kan välja en eller flera ur det dignande utbudet! Eller varför inte bara lägga ett möte i en kostnadsfri möteslokal alternativt sitta och jobba i en kreativ miljö?

Du som företagare kan dessutom välja att köpa ett paket med kurser och "fördela ut" på dina anställda – eller helt enkelt äntligen själv ta dig tid att gå en kortkurs för att utveckla ditt ledarskap eller dina färdigheter! De här tre dagarna är möjligheterna många!